tisdag 9 juli 2013

Sommar-saker!

 NUUUU är sommaren verkligen här med värme, mygg och allt. Och såklart har jag sommar saker hos mig i butiken. Ovan en härlig borste till tex färskpotatisen eller att diska i lekstugan med. Det rosa bredvid är somriga brödkorgar...finns i fyra färger.
 På bilden ovan ser du vad du kan göra med alla loppis-fynd du gör i sommar....Kom in till mig och köp en "pinne" och en porslinsborr så gör du lätt fina fat till kakor, smycken och annat.....
 Om du inte går på loppisar så gör jag det åt dig;) Det fylls hela tiden på av saker jag hittat på mina skattjakter.....
Denna plåt-burk blir fin-fin till utflykts bullarna!! Funkar faktist till det mesta...min son har kulor i sin!

2 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du har nu, måste komma in snart å kika! Vad kostar porslinsborren?
    Med vänlig hälsning Jessika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jessika! Poslinsborren jag har kostar 39 kr och den använder man i en borrmaskin. Välkommen in!

      Radera